Translate

söndag 9 mars 2014

Saker jag ska göra och saker jag borde göra.....

Jag undrar om det inte är dags att rensa i min handväska snart? När jag lägger den på passagerarsidan i bilen kan signalen tuta för att det inte är fastspännt något bilbälte där.......är min väska verkligen så tung att den ibland utgör detta irriterande ljud? Då måste jag flytta ner väskan till golvet, hm.... 


För över två månader sedan slog jag i min överarm rejält och jag har fortfarande väldigt ont i den när jag gör vissa rörelser. Jag undrar om jag kanske ändå fick någon spricka eller så i armen och isåfall, sitter sprickan fortfarande i, eller varför har jag fortfarande ont? Ska jag behöva gå till läkaren för detta? Ja, det kanske vore dags för ett besök ändå så kan jag ju kolla upp mitt skadade knä också, som är orsaken till att jag inte spelar innebandy längre....eller så kanske det helt enkelt är så att man får inse att man inte är så ung längre och inte kan ha den fysiska kropp man en gång hade.

Jag har nu även tackat ja till att medverka i loppen för "fuck cancer and run" - vilket är ett lopp på en mil. Oj så långt, jag har ju bara sprungit lopp på en halvmil tidigare, hur ska detta gå? Detta är i september så man kan ju hinna springa lite innan men jag vet redan nu att jag lär springa några kilometer, sedan varva med att gå några hundra meter o.s.v - jag lär aldrig orka springa hela den sträckan....
/ Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar