Translate

lördag 18 januari 2014

Jag fick en rejäl smäll.....

Hej igen! Och så var det dags för en uppdatering hur vecka två har gått ang. promenader och att få ner mina 5 kilon (efter allt chokladätandet i december månad). Nja inte lika bra som första veckan då jag gick 2,4 mil och gick ner 1,8 kilo. Denna veckan slutade på 2,3 mil (bra) och viktnedgång på 0,5 kilo (mindre bra). Nåja totalt har nästan hälften av målet uppnåtts, på bara två veckor - så det får jag vara nöjd med.

Igår hann jag inte promenera och vilket busväder det var här i Göteborg - det blåste rejält vilket gjorde att det var jättekallt, brrrr. Dessutom fick jag värsta lårkakan som gjorde jätteont, det känns rejält även idag. Funderar på om jag kan promenera eller ej? Det kanske är bra att röra på sig och gå bort det onda....vi får se.
Åh, vad jag längtar efter att åka utomland, tycker att varenda en som jag känner precis har varit iväg. Har kompisar som nyss varit på Hawaii (dit vill jag också åka) och Thailand (dit åker jag gärna igen). Eller så ska de till London m.m. Kanske blir det en trip till Kiel i Tyskland inom någon månad och snart är det verkligen dags att fundera på vart årets resa med pojkarna ska gå.
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar