Translate

lördag 25 oktober 2014

Lördagens äventyr...

Idag åkte jag iväg till Frölunda Torg, tillsammans med alla andra göteborgare tydligen....hela stora första parkeringen var full och jag fick köra vidare till parkeringshuset, där jag precis fick en plats när någon åkte strax framför mig.
 Jag träffade även flera vänner där, som tur var så stoppade de mig, då jag precis gick förbi dem utan att se dem (går väl i min egna lilla värld, hihi...)
 
Jag hittade det jag skulle, lite halloweengrejer som jag ska ha till vår årliga Hallowwen/maskerad som vi ska ha på torsdag på jobbet. Skönt, nu vet jag vad jag ska ha på mig :)
Köpte även lite extra albumblad till min scrapbooking, så dyrt intresse detta med scrapbooking är. Vågar väl inte räkna på vad ett enda album kostar med både album, snygga pappersark, färdiga bokstäver och andra klistermärken, knappar m.m som man använder, samt fotona också.

Snart blir det dags att göra sig iordning för ikväll, då skall jag till Golden Days för att träffa gamla arbetskamrater från mitt extrajobb som jag hade på Monte Carlo Bingo. Det var inte igår jag jobbade där, det var mer än 20 år sedan, så fort tiden går. Jag vet att 4 utav de som kommer känner jag i alla fall, men de flesta utav dem har jag inte sett på många år. Det ska bli kul, jag ser verkligen fram emot kvällen :)

Tänkte ju komma igång med promenaderna igen, men så otroligt mycket det regnar.....det regnar fler timmar på dygnet än det är uppehåll. Och jag vet att vissa säger att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder - men, det är inte kul att promenera i regn, om man inte måste. Så promenaderna är fortfarande fåräknade, men regnet kan väl inte hålla i sig hur många veckor som helst...

Ha nu en härlig lördagskväll alla, det ska jag försöka ha.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar