Translate

måndag 15 december 2014

Ullared.....

Idag har jag varit i Ullared och shoppat. Som vanligt spräcker jag den budget jag hade tänkt, men det förvånade mig inte då jag alltid spräcker den budget jag tänker mig när jag åker dit. Som tur var så har jag inte varit där fler gånger i år. Brukar ju åka dit två gånger per år, men har väl egentligen bara råd att åka dit en gång....

Nåja, jag är väldigt nöjd med inköpen och nu är nog i princip nästan alla julklappar färdigköpta. Har två saker kvar bara.
Som många läsare nog vet (i alla fall mina fb-vänner från Göteborg) så har jag en skänkessida här på fb och då det snabbt blev bestämt att jag behövde ta ut två extra semesterdagar så bestämde jag för ett par dagar sedan att utnyttja ena dagen till ett besök i Ullared och då skänkte jag ut tre platser i min bil. Det blev ett uppmärksammat inlägg med över 200 "gilla", flera som skrev uppskattande saker och och en hel del som anmälde sitt intresse. Kul :)
Jag valde ut tre tjejer som följde med och det blev väldigt lyckat. Vi pratades vid alla fyra på bilresan både dit och hem och vi gick tillsammans till salladsbaren och åt gemensam lunch, så jag är mycket nöjd med sällskapet :)
Jag är också nöjd med inköpen jag gjorde, handlade både julklappar, kläder, smycken, heminredning m.m var på väg att köpa ytterligare en handväska men insåg att jag definitivt inte behövde fler väskor ;)
Jag mötte även Ola-Conny och funderade en kort sekund om jag skulle ta en selfie på oss två men insåg att nä....Åsa, du är inte 20 år längre.....så jag avstod detta!
Nu är det dags att packa upp allt, imorgon får det bli inslagning av allt som ska bli julklappar :)
Kram Åsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar